AKTUALNOŚCI, WIEDZA
Blog
Projekt / 17.09.2020

Cyfrowa karta dla klienta MAKRO

Wspólnie z MAKRO Cash & Carry Polska zaprojektowaliśmy aplikację umożliwiającą rejestrację nowego klienta wraz z automatycznym generowaniem cyfrowej karty MAKRO.

Podczas wizyty na stronie rejestracja.makro.pl i wpisaniu przez użytkownika nr NIP dane podmiotu pobierane są z Głównego Urzędu Statystycznego oraz (opcjonalnie) bazy Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. W kolejnych krokach można uzupełnić dane kontaktowe oraz wybrać halę macierzystą (posiada to wpływ na indywidualną politykę komunikacji marketingowej), jak również klient może uzyskać dodatkowy rabat na zakupy w halach MAKRO.

Proces rejestracji jest potwierdzany via email i tą samą drogą klient uzyskuje nr swojej karty. Po kliku minutach dane klienta wraz z nr karty są już widoczne w systemie. Dzięki temu klient praktycznie „od ręki” może korzystać z szerokiej oferty produktowej oraz innych usług, takich jak szkolenia i warsztaty kulinarne, zamówienia online oraz wielu innych.

Jeżeli nie masz jeszcze karty MAKRO odwiedź: www.rejestracja.makro.pl