E-Commerce

Kompetencje

MagentoPresta

Tworzymy systemy e-commerce, wspierające procesy sprzedażowe w kanale B2B oraz B2C.

W zależności od celów projektu możemy dokonać wdrożenia sklepu online na platformie Magento, Prestashop lub autorskich rozwiązaniach.

W naszym dorobku znajdują się projekty zrealizowane dla największych firm z branży FMCG (Makro Cash and Carry Polska, Odido). Realizowaliśmy również platformy dla takich klientów jak UNICEF, METRO Group, Caldena, Flashstore, Fundacja Ronalda McDonalda, Deutsche Bank.

Zajmujemy się kompleksową realizacją systemów e-commerce:

  • konsulting biznesowy
  • projekty użyteczności oraz warstwy prezentacji
  • audyty bezpieczeństwa oraz wydajności platform
  • omnichannel (oparty na platformie Magento)
  • rozwój funkcjonalny modułów
  • wdrożenie i integracja z systemami typu hurtownie danych, CRM, ERP
  • projekt infrastruktury hostingowej
  • utrzymanie zasobów na dedykowanych serwerach oraz VPS
    (opieka administracyjna 24/7)
  • kompleksowe SLA (dotyczy sprzętu oraz oprogramowania)

Dysponujemy rozwiązaniami (platforma e-commerce, system ERP, aplikacje marketing automation, integracje), które zapewniają łączenie procesów sprzedażowych w jeden spójny system.

OmniChannel Retailing

omnichanel retailing

Klienci nie myślą o kanałach sprzedaży, za pomocą których kupują produkty. Ich celem jest zaspokojenie określonej potrzeby, dlatego na zakup patrzą jak na proces dostosowany do ich stylu życia, a także chwilowych preferencji. Oczekują spójnego jednolitego doświadczenia zakupowego niezależnie czy dokonują zakupu on-line czy w fizycznym sklepie. Dotyczy to nie tylko zakupu, ale wielu poziomów obsługi klienta, do których zaliczyć można: zwroty i reklamacje, informacja o produkcie i jego dostępności, dostawy i odbioru towaru, gratyfikacje (kupony rabatowe itp.).

Magento logo

Magento to wiodącą platforma e-commerce, wykorzystywana przy wdrożeniach wielu sklepów internetowych na całym świecie. Stanowi rozwiązanie sprawdzone zarówno przez średniej wielkości organizacje, jak również klientów korporacyjnych, którzy wykorzystują Magento jako kluczowy element strategii sprzedażowej o charakterze globalnym.

SEO

Optymalizacja kosztowa

Optymalizacja kosztowa - wdrożenie sklepu dzięki gotowym rozwiązaniom (modułom platformy) jest tańsze i szybsze w stosunkudo dedykowanych rozwiązań (projektowanych od podstaw). Dotyczy to zarówno warstwy back-end (zarządzanie) jak i front-end (wygląd sklepu).

SEO

Niezależność

Magento rozwijane jest na zasadach Open Source jak również w wersji Enterprise. Posiada bogatą dokumentację użytkownika oraz dla deweloperów. Dzięki temu w dowolnym momencie funkcjonowania projektu można podjąć decyzję o oddelegowaniu do jego obsługi innych zespołów projektowych.

SEO

Elastyczna administracja zasobami

Możliwość przydzielania indywidualnych uprawnień dla każdego administratora, istnieje możliwość zarządzania wieloma sklepami z poziomu jednego panelu administracyjnego, wieloma językami, walutami oraz procesami marketingowymi (newslettery, powiadomienia, rabaty).

SEO

Zarządzanie produktami i kategoriami

Dowolna liczba produktów z możliwością przypisania ich do wielu kategorii, implementacji dowolnej liczby zdjęć produktu a także wideo; ustawienia ceny wysyłki zależnej od wagi lub produktu, różne typy produktów , ustawienie stanów magazynowych lub ich integracja z systemem ERP.

SEO

Maksymalizowanie sprzedaży

W Magento istnieją trzy rodzaje relacji produktowych: Up-sells, Related Products i Cross-sell Products. Related Products - ta rekomendacja oparta jest na produkcie, który klient obecnie sprawdza i zamierza go kupić. Prezentowanych jest więcej produktów, ale jako pierwszy ten, który został wybrany w pierwszej kolejności. Cross-selling - ta funkcja ma na celu umożliwienie klientom kupowania przedmiotów, których nie pamiętają, gdy odwiedzili sklep. Działanie podobne do tradycyjnych sklepów (zakupy impulsywne). Up-sells - ma na celu zachęcić klientów do wydawania większych pieniędzy na zakup modelu tego samego typu produktu, który jest droższy, np. poprzez ekspozycje jego dodatkowych funkcji lub kategorii wyrażonej jakością.

SEO

Kompleksowe zarządzanie zamówieniami

Pełna historia i statystyka zamówień, tworzenie jednej lub wielu faktur (w tym korekty), możliwość edycji zamówień w panelu, powiadamianie o nowych zamówieniach poprzez e-mail oraz kanał RSS, pełna konfigurowalność opcji płatności oraz rodzaju dostawy, zwroty, możliwość wydruku faktur i listów przewozowych.

SEO

Formy dostawy oraz płatności

System pozwala uzależnić koszty dostawy od wagi towaru i miejsca dostawy oraz dostosować formy płatności. Dzięki popularności Magento, większość dostawców systemów płatności online, a także firm kurierskich (również paczkomaty) udostępnia dedykowane API.

SEO

Raporty i statystyki

Moduł raportowania w systemie Magento dotyczy wszystkich kluczowych procesów, na przykład: wyszukiwane frazy, porzucone koszyki, newslettery, zamówienia, zwroty, kupony rabatowe, liczba zamówień, oglądane produkty (możliwość zdefiniowania interwałów czasowych), podgląd koszyków w czasie rzeczywistym. Magento umożliwia także integrację z Google Analitics. Raporty można generować dla każdej witryny (sklepu) oddzielnie, jeżeli wdrożona jest funkcja multistore.

SEO

Wersja mobilna

Interfejs sklepu wraz z prezentacją treści (produkty, opisy) został zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych. Magento posiada szablony, które można dostosować kolorystycznie i wdrożyć jako widoki RWD.

SEO

Optymalizacja SEO

Tworzenie przyjaznych linków, tworzenie tytułów i opisów dla każdej strony, definiowanie atrybutów "alt" oraz znaczników "h".

SEO

Integracja

System przygotowany jest do integracji z wieloma platformami typu ERP, CRM, porównywarkami cenowymi, portalami społecznościowymi, aplikacjami do płatności online i systemami firm kurierskich.