AKTUALNOŚCI, WIEDZA
Blog
Projekt / 05.02.2021

Branża meblowa z VISUAL’em

MARO to polski producent mebli biurowych, który jako kolejna marka z tej branży wybrała nas do budowy nowych narzędzi w przestrzeni cyfrowej.
Produkty MARO można spotkać w polskich siedzibach takich firm jak Apple, Unilever, BMW, Harley Davidson, Orlen, Bank Pekao, ING, 3M, PZU, Audi, Mercedes-Benz, Porsche oraz wielu innych na terenie Europy.

Współpracę rozpoczynamy od budowy portalu produktowego oraz aplikacji, które staną się częścią jednego spójnego ekosystemu informacyjno-usługowego.

Kompleksowa oferta Maro (m.in. lady recepcyjne, biurka, witryny, siedziska, stoły konferencyjne, zestawy home office) zostanie zaprezentowana w kilku wersjach językowych z uwzględnieniem potrzeb głównych grup docelowych (również w podziale na rynki geograficzne).

Komplementarną częścią projektu były warsztaty UX, które w pełni odbyły się online. Dzięki zastosowaniu dedykowanych aplikacji mieliśmy okazję w wygodny sposób opracować między innymi mapę empatii (Design Thinking), aby na jej podstawie sformułować główne potrzeby, korzyści i przeszkody odnoszące się do aktywności person. Finalnie sformułowaliśmy wyzwania projektowe, które następnie stały się materią dla etapu ideacji – czyli poszukiwania najlepszych rozwiązań. Projekt dla Maro to rozwiązanie „szyte na miarę”, dlatego zaplanowaliśmy również badania użyteczności wersji beta portalu z udziałem użytkowników (przedstawicieli grup docelowych).
Obszar technologiczny to między innymi rozwiązania w wydaniu najnowszej wersji systemu CMS vmContent S4 (klasy enterprise) oraz aplikacja front-endowa PWA (Progressive Web App).
 


Jeżeli zainteresowana /-ny jesteś stworzeniem szytego na miarę rozwiązania zapraszamy do kontaktu. Chętnie opowiemy o tym, w jaki sposób razem z naszymi klientami budujemy projekty, które przekładają się na konkretne efekty biznesowe.