Skip to main content

Rozwiązania

  • System redakcyjny (CMS)

    System redakcyjny vmContent

     

    Zarządzaj swoim serwisem z dowolnego miejsca i urządzenia

    Oferujemy wdrożenie serwisu w oparciu o najnowszą wersję systemu redakcyjnego vmContent 9.1. System redakcyjny pozwala na samodzielne (bez ingerencji programistycznej) zarządzanie strukturą serwisu oraz jego treścią. Zawiera niezbędne moduły, aplikacje potrzebne do zarządzania zarówno średniej wielkości projektami oraz rozbudowanymi serwisami korporacyjnymi spółek giełdowych.

    System CMS otwarty jest na integrację z zewnętrznymi dostawcami treści (np. redaktorami, portalami, z których w sposób dynamiczny pobierane są dane). Poza tym oferujemy dostosowanie poszczególnych modułów systemu - ściśle do potrzeb projektu.

     

    Wybrane cechy i zalety systemu redakcyjnego

    • Łatwa edycja treści oraz obiektowe (drag and drop) zarządzanie strukturą serwisu.
    • Możliwość pracy grupowej oraz zdefiniowania wielu redaktorów
    • Kontrola czasu publikacji poszczególnych elementów.
    • Historia zmian z możliwością powrotu do wcześniejszego artykułu.
    • Bogaty zbiór aplikacji: newsletter, forum dyskusyjne, galeria, katalog produktów, press room, kanały RSS, blog, manager banerów, ankiety, sondy, kreator plików „.pdf”, gromadzenie zapytań (np. z formularzy) w interfejsie systemu.
    • Adresy przyjazne wyszukiwarkom (optymalizacja pod kątem pozycjonowania).
    • Skalowalność umożliwiająca dopasowanie do wymagań projektu.
    • 12-miesięczna gwarancja, wsparcie techniczne oraz szkolenia, dostęp do aktualizacji.

     

    Wybrane funkcje systemu redakcyjnego vmContent 9.1

    • edytory treści artykułów
    • zarządzanie strukturą serwisu – drag and drop
    • wersjonowanie artykułów (możliwy powrót do dowolnej wersji)
    • podgląd artykułu przed publikacją
    • możliwość pracy grupowej oraz zdefiniowania wielu użytkowników
    • moduły do zarządzania bannerami oraz etykietami startowymi
      na stronie głównej (łączenie etykiet) 
    • relacje inwestorskie połączone z GPW
    • zaawansowany komponent generowania wykresów
    • galeria zdjęć oraz wideo
    • zaawansowany katalog produktów
    • aktualności (RSS)
    • manager bannerów
    • sondy i ankiety
    • kreator plików PDF
    • gromadzenie zapytań w interfejsie systemu z możliwością eksportu
    • kreator formularzy
    • moduł interaktywnych wykresów, tworzonych z poziomu systemu
    • adresy przyjazne wyszukiwarkom
    • konta użytkowników
    • rozbudowany moduł kontaktów
    • FAQ (najczęściej zadawane pytania)
    • wbudowane wyszukiwarki na stronie (Google, Bing)
    • mapy google (automatyczna lokalizacja po wpisaniu adresu)
    • mapa serwisu
    • dostęp do platformy mailingowej
    • poleć znajomemu
    • wtyczki społecznościowe
    • statystyki (dostępne z poziomu dashboardu)
    • funkcje SEO: definiowany TITLE oraz DESCRIPTION dla każdej strony serwisu
    • skalowalność umożliwiająca dopasowanie do wymagań konkretnego projektu,
    • gwarancja dostępna przez cały okres, w którym dostępny jest serwis
    • wsparcie techniczne oraz dostęp do aktualizacji
  • Sklep internetowy Magento

    Platforma e-commerce Magento

     

    Magento jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się platform e-commerce na świecie. Dystrybuowane jest w wersji otwartej (open source) oraz licencjonowane w kategorii Magento Professional oraz Magento Enterprise. System został wdrożony w ponad 100.000 firm i nieustannie zyskuje nowych użytkowników.

     

     

     

    Analizy oraz raporty

    System zawiera moduły sprawozdawcze umożliwiające przeprowadzenie analizy stanu magazynowego oraz dane dotyczące sprzedaży w wybranych cyklach. Istotną funkcje stanowi również generowania raportu związanego z aktywnością klientów. Magento pozwala na automatyczną implementację badania Google Analytics oraz przeprowadzanie testów A/B.

    Przeglądanie produktów

    Możliwa jest implementacja wielu zdjęć, filmów, animacji dla jednego produktu - z funkcją selektywnego powiększenia (zoom). Do produktów można dołączyć opcje: recenzja produktu, produkty powiązane, dostępność produktów, wybór opcji produktu, dodaj do listy życzeń, powiadom znajomego.

     

    Zarządzanie katalogiem

    Administracja katalogiem odbywa się w sposób dynamiczny. Produkty mogą być implementowane również w trybie offline. Specjalne API pozwala na integrację katalogu z programami magazynowo-fakturowymi. Dostępne funkcje:

    Zarządzanie zapasami (np. minimalne i maksymalne ilości), import/export produktów, konfiguracja koloru oraz wielkości czcionki do opisu produktów, media manager - umożliwiający zmianę rozmiaru obrazu oraz naniesienia znaku wodnego, edycja tagów przypisanych do produktów, edycja, zatwierdzanie i usuwanie recenzji produktów, duplikacja zasobów w ramach drzewa produktów, kanał RSS.

    Zarządzanie zamówieniami

    Z perspektywy klienta oraz logistyki zarządzanie zamówieniami stanowi strategiczny obszar systemu. Magento udostępnia narzędzia wspierające procesy takie jak: sortowanie oraz wyszukiwanie po dowolnie wybranych atrybutach, eksport do CSV oraz Excel XML, możliwość stworzenia nowego zamówienia oraz przyporządkowanie do istniejącego lub nowo utworzonego użytkownika (funkcja wspomagająca, np. zamówienia telefoniczne – infolinia), wgląd w szczegóły zamówienia, generowanie powiadomienia o statusie zamówienia (dla klienta), określanie rabatów oraz zwrotów, automatyczne generowanie faktury oraz jej wysyłka e-mailem.

     

    Konto klienta

    Status bieżącego zamówienia oraz historia zamówień, ostatnio zamówione pozycje, produkty do pobrania (jeżeli sprzedajemy produkty wirtualne, np. e-booki), książka adresowa, domyślne formy płatności oraz adresy wysyłki, lista życzeń z możliwością dodawania komentarzy, zarządzanie subskrypcją newslettera, recenzje produktów.

    Płatności

    Magento przystosowany jest do integracji z wszystkimi polskimi systemami płatności.

     

    Optymalizacja dla wyszukiwarek

    Magento jest jednym z niewielu systemów, który od początku był projektowany tak, żeby zapewnić maksymalne wsparcie dla SEO oraz SEM (marketing w wyszukiwarkach). System automatycznie generuje przyjazne linki. W sposób automatyczny tworzy również mapę serwisu, pozwala na wprowadzenie meta-informacji dla produktów oraz kategorii.

    Wsparcie międzynarodowe

    Magento jest w pełni globalną platformą, została zlokalizowana w kilkudziesięciu językach oraz obsługuje wiele walut. Projektanci Visual Media czerpią więc z globalnych doświadczeń oferując użytkownikom wyłącznie sprawdzone i najskuteczniejsze rozwiązania.

  • System zamówień eOrder

    System sprzedaży eOrder

     

    eOrder to platforma internetowa, pozwalającą na składanie zamówień przez klientów, którzy prezentują poszczególne kategorie klienckie (np. wyrażone poziomami upustów). Cały proces przebiega w kanale zamkniętym, co oznacza, że nie jest upubliczniony poza relację SPRZEDAJĄCY – KUPUJĄCY.

    Dzięki automatyzacji całego procesu zamówień, występują liczne korzyści po stronie użytkowników (kupujących) oraz administratora (sprzedającego), należą do nich między innymi:

    • oszczędność czasu
    • szybkie dotarcie z nową ofertą do wielu klientów jednocześnie (promocje, nowe produkty – komunikowane via e‑mail oraz SMS)
    • automatyzacja procesu zamówień (m.in. wystawiania faktur)
    • wygodne i szybkie raportowanie dot. wielkości sprzedaży dla poszczególnych klientów (funkcja eksportu danych)
    • możliwość tworzenia grup cenowych (grupy klientów)
    • przypisanie funkcji lojalnościowych, np. punkty, rabaty
    • rozbudowa systemu na dowolnym etapie jego działania

     

    Charakterystyka wybranych funkcji systemu eOrder

     

    Rejestracja / zakładanie konta

    Uczestnictwo w platformie zakupowej możliwe jest po założeniu przez administratora systemu konta dostępowego oraz określenia grupy cenowej. Możliwy jest również alternatywny sposób dostępu polegający na automatycznej rejestracji: nazwa firmy, identyfikacja NIP / Regon pozwalałyby na założenie konta przez użytkownika.

     

    Zamawianie asortymentu

    Składanie zamówień możliwe jest z poziomu interfejsu, który swoją architekturą przypomina sklep internetowy. Jednak wyróżniającą cechę stanowi szybkość wykonywania zakupów. 

    Użytkownik nie musi każdorazowo klikać, żeby dodać produkt do koszyka lub zapoznać się z jego cechami. W systemie zastosowany został dostęp jednego poziomu do wszystkich strategicznych funkcji (nr artykułu, nazwa, edycja ilości zamawianych opakowań, cena a także zdjęcie - opcjonalnie).

     

     

     Po dodaniu do koszyka wybranego asortymentu, w celu złożenia zamówienia należy użyć przycisku „PODSUMOWANIE”. 

    KLIENT posiada możliwość zdefiniowania adresu dostawy – z listy ostatnich dostaw lub podania nowego adresu dostawy. .

    Po dokonaniu zamówienia, użytkownik otrzymuje stosowny komunikat oraz plik PDF z zamówieniem. Ten sam plik wysyłany jest również na adres e-mail składającego zamówienie.

     

    Komunikat wyświetlany po złożeniu zamówienia.

     

    Historia zamówień

    Historia zamówień gromadzona jest zarówno po stronie administratora (SPRZEDAJĄCEGO) oraz każdego użytkownika systemu (KUPUJĄCEGO).

      

     Historia zamówień (pobranie PDF, podgląd, zapisz jako szablon zamówienia)

     

    Lista szablonów

    W zakładce zgromadzone zostały szablony, które powstały w wyniku:

    1. Ingerencji KUPUJĄCEGO – kliknięcie w funkcję „szablon” przy liście zamówień w zakładce „Historia zamówień”
    2. Przeniesienia systemowego – sytuacja, w której KUPUJĄCY dokonuje zamówienia a następuje zmiana cen lub inna aktualizacja systemowa. Wówczas dane nie są utracone, zostają przeniesione do zakładki „Szablony”.

     

     Lista szablonów zamówień.

     

    Aktualizacja cen/produktów – import danych

    System przewiduje również scenariusz, w którym użytkownik dodaje produkty do koszyka i w tym samym czasie następuje aktualizacja bazy produktowo-cenowej.

    W takiej sytuacji (kiedy użytkownik dokonuje zakupów), na ekranie jego monitora pojawia się stosowny komunikat a jego zamówienie przenoszone jest automatycznie do zakładki Szablony Zamówień. Taki szablon pozostaje dodatkowo oznaczony, że powstał w wyniku aktualizacji bazy produktowo-cenowej.

     

    Komunikat związany z aktualizacją bazy produktowej (cena, opisy).

     

     

  • System afiliacyjny NetAfilio

    Netafilio

    Marketing afiliacyjny

     

    W zakresie marketingu afiliacyjnego oferujemy unikalną i bardzo skuteczną formę pozyskiwania klientów oraz zwiększenie efektywności serwisu internetowego.

    Visual Media zaprojektowała aplikację wspierającą polecanie usług i produktów w internecie. Rozwiązanie z powodzeniem można zastosować w wielu branżach, m.in. turystycznej (wycieczki, hotele), finansowej, ubezpieczeń, FMCG - wszędzie tam gdzie istnieje możliwość rekomendacji realnego produktu lub usługi.

     

     

    Istota afiliacji

     

    Rysunek prezentuje idee opierającą się na otwartości systemu oraz mnogości Partnerów (Wydawców). Dzięki możliwości łatwego dołączenia do programu afiliacyjnego zarówno Wydawcy, jak również Państwo nie są ograniczani budżetami z tytułu przyrostu nowych uczestników programu.

    Afiliacja polega na współpracy z Klientami, Partnerami, użytkownikami serwisu, jak również Wydawcami treści (serwisy, portale, blogi), którzy są skłonni polecić produkty lub usługi w zamian za określone korzyści (najczęściej wynagrodzenie lub punkty wymieniane na nagrody). Systemy afiliacyjne stosowane są często w branży turystycznej, finansowej, ubezpieczeń, rozrywkowej, FMCG, jak również budowlanej (rekomendacja mieszkań), motoryzacyjnej.

    Badania wskazują, że Klienci są skłonni polecać markę, jeżeli otrzymują coś w zamian.

    Wydawca - użytkownik, który zarejestrował się na stronie oraz pobrał, np. button reklamowy, baner lub link, następnie opublikował go na innej stronie WWW lub przesłał do swoich znajomych z rekomendacją.

    Oferujemy aplikację afiliacyjną, którą można zaimplementować w dowolnym serwisie internetowym. Można dokonać konfiguracji, pozwalającej na wynagradzanie za wybraną konwersję, np.

    • Zakup produktu lub usługi
    • Pozostawienie danych (formularz)
    • Polecenie programu partnerskiego
    • Rezerwację miejsca hotelowego lub parkingu
    • Wpis na blogu lub forum
    • Wyrażenie opinii w ankiecie
    • Wypełnienie wniosku kredytowego
    • oraz wiele innych

     

    Jak to działa

     

    • Rejestracja użytkownika (wypełnienie formularza oraz automatyczne wygenerowanie
      hasła i loginu).
    • Wybór formy poleceń (np. link, baner button) lub inna forma zaprojektowana według sugestii.
    • Użytkownik zamieszcza formę polecenia (np. baner) na swojej stronie lub wysyła link do znajomego.
    • Zostaje naliczona prowizja za konkretną (wcześniej ustaloną) konwersję. Konwersją może być np. rezerwacja.
    Cały proces jest zautomatyzowany. Użytkownik posiada dostęp do panelu, który pozwala, m.in. na śledzenie naliczanych prowizji oraz efektywności poszczególnych form poleceń (np. baner, e-mail do znajomego itp.)
    1. Użytkownik (Klient, Partner) odwiedza Państwa stronę dokonując rejestracji (podaje podstawowe dane adresowe oraz akceptuje Regulamin).
    2. Po potwierdzeniu rejestracji, Użytkownik otrzymuje login i hasło, które pozwala na pobranie specjalnie zaprojektowanych form (do wyboru): button , banner, link tekstowy (dystrybuowany często via e-mail), kod programistyczny, który pozwala na jego implementację przy dowolnej formie graficznej w dowolnym serwisie.
    3. Każda z powyższych form, posiada kod przypisany do konkretnego użytkownika. Dzięki temu każda konwersja (np. rezerwacja, uzupełnienie formularza itp.) zapisywana jest przez system oraz naliczana jest prowizja lub punkty. Wynagrodzenie przypisane jest konkretnemu użytkownikowi (Wydawcy), który dokonał polecenia.
    4. Użytkownik (Polecający) posiada dostęp do panelu o określonej funkcjonalności.
    Panel użytkownika / dostępne funkcje:
    • Możliwość zmiany danych
    • Portfel(zestawienie prowizji lub punktów).
    • Statystyki(ilość wyświetleń, kliknięć oraz wskazanie efektywność kreacji).
    • Pobranie form poleceń(linki, buttony, banery).
    • Poczta(komunikaty prezentowane uczestnikom programu afiliacyjnego).

    Cechy i zalety

     

    • Wykorzystanie potencjału dotychczasowych oraz przyszłych klientów
    • Stworzenie motywacji dla Klientów oraz Partnerów
    • Budowa własnej sieci partnerskiej
    • Obniżenie kosztów dotarcia z nową ofertą
    • Budowa trwałej przewagi konkurencyjnej
    • Możliwość nawiązania współpracy z podmiotami zagranicznymi, które łatwo mogą przystąpić do programu afiliacyjnego
    • Wsparcie dla pozycjonowania poprzez dystrybucję wielu linków
    • Implementacja nowego modelu marketingowego, który jest zautomatyzowany i nie wymaga ciągłej obsługi
    • Zwiększenie sprzedaży dzięki licznym rekomendacjom
    • Efekt synergii – wykorzystanie innych działań wspierających popularność strony
    • Kreowanie popularności marki w grupach celowych
    • Uruchomienie tzw. „marketingu szeptanego”, który pozwoli na rekomendowanie usług, produktów. Zazwyczaj dzieje się to w przypadku, gdy firma wychodzi z innowacyjną propozycją, która dostarcza konkretnych korzyści.
    • Wyjście poza marketing oparty na wyszukiwarce google lub kampaniach banerowych
    • Dystrybucja rekomendacji (komunikatów, linków, banerów) poprzez portale społecznościowe – NetAfilio zintegrowany jest z najpopularniejszymi portalami
  • System mailingowy

    System mailingowy

     

    Wysyłka kampanii

    Oferowany system mailingowy pozwala na przygotowanie wysyłki bez konieczności posiadania kompetencji w zakresie HTML lub graficznym. Umożliwia import gotowych obiektów graficznych lub skorzystanie z dostępnych szablonów. Następny krok stanowi określenie listy adresowej oraz daty wysyłki.

    Pretesty oraz testy A/B

    Przed właściwą wysyłką można sprawdzić, w jaki sposób odbiorcy zobaczą przesłaną wiadomość. Za pomocą opcji „testy A/B” można sprawdzić efektywność poszczególnych kampanii. Wystarczy wyselekcjonować grupę odbiorców oraz wysłać do niej dwie wysyłki różniące się nadawcą, tytułem wiadomości lub na przykład kreacją graficzną. Dzięki modułowi raportowania dostarczana jest informacja o ich skuteczności.

     

    Moduł Antyspamowy

    Umożliwia sprawdzenie czy wiadomość jest traktowana przez systemy antyspamowe jako niechciana poczta.

    Personalizacja

    Baza, którą dysponujemy zawiera również imiona odbiorców, system pozwala na rozpoczęcie powitania w sposób „Witaj Robert” lub stosując fleksję „Witaj Robercie”.

     

    Zarządzanie subskrybentami
    • Pozyskiwanie danych ze strony internetowej za pomocą formularza oraz wiadomości potwierdzającej zapisanie się do listy subskrybentów
    • Każda wysyłana wiadomość posiada wkomponowany link pozwalający na rezygnację z subskrypcji (normowane warunkami prawnymi)
    • Adresy, na które z różnych powodów technicznych nie można dostarczyć wiadomości (np. adres, który nie istnieje) przenoszone są do specjalnego katalogu.
    • Jeżeli określony adres e-mail znajduje się na kilku listach wysyłkowych, system dokonuje identyfikacji oraz blokuje ponowną wysyłkę.
    Raportowanie

    Dostarcza wiedzy, między innymi w obszarze:

    • ilość dostarczonych wiadomości
    • procent maili otwartych w stosunku do wysłanych (Open Rate)
    • ilość kliknięć w link wyrażona sumarycznie oraz procentem maili otwartych do klikniętych (Click Throught Rate)
    • odbicie miękkie informują, na przykład, że skrzynka adresata mogła być przepełniona
    • odbicie twarde - adres nie istnieje
  • NetClub (kupony rabatowe)

    NetClub

     

    Zaawansowany portal umożliwiający publikację oraz zarządzanie kuponami rabatowymi. W ciągu kilku dni możesz stać się właścicielem portalu.

    Za pomocą NetClub możesz publikować kupony rabatowe do restauracji, pizzerii, klubów lub stworzyć agregat udostępniający kupony rabatowe dla wielu innych branż. Model biznesowy NetClub uwzględnia współpracę z Partnerami portalu, którzy za jego pośrednictwem (przy moderacji administratora) mogą publikować kupony rabatowe.

     

    Klient

    Użytkownik końcowy, który logując się, np.
    przez Facebooka posiada dostęp do portalu oraz swojego konta: moje dane, moje kupony, newsletter, oceniane lokale, ostatnio przeglądane

    Partner

    Osoba posiadająca konto na portalu, może publikować
    kupony rabatowe, np. do swojej restauracji. Posiada
    narzędzia do generowania kuponów, daty ich ważności,
    statystyki pobrań oraz profilu oraz o wiele więcej

     

     

    Charakterystyka wybranych funkcji:

    Administrator

    Z użyciem panelu koordynuje wszystkie procesy związane z działalnością portalu: edycja treści, dodawanie do systemu partnerów (wydawców), akceptacja dot. terminu publikacji kuponów, lista wszystkich wygenerowanych kuponów, statystyki systemowe (m.in. aktywne promocje, współczynnik konwersji wyrażony stosunkiem odsłon do pobranych kuponów, generator raportów), zarządzanie: użytkownikami, newsletterem, raportami SMS, e-mail oraz wieloma innymi funkcjami.

    Promocja na Facebooku

    Aplikacja generująca kupony rabatowe na Facebooku. Poza rabatami dostępnymi na portalu, w prosty sposób można zwiększyć ich wysokość, odwiedzając profil Wydawcy na Facebooku. W tym obszarze Visual Media zaprojektowała aplikację zintegrowaną z systemem do zarządzania portalem, pozwalającą na definiowanie daty, wysokość dodatkowego rabatu, przedziału którego ma dotyczyć ekstra rabat. Kod rabatowy przesyłany jest w postaci wiadomości SMS a następnie wpisywany przez użytkownika, podczas pobierania kuponu rabatowego.

     

    Partnerzy

    Posiadają dostęp do profilu za pomocą którego publikują kupony rabatowe - definiując ilość kuponów, czas promocji, opis usługi, np. menu lokalu gastronomicznego - z użyciem specjalngo kreatora. Każdy z partnerów posiada dostęp do statystyk swojego profilu oraz możliwość opublikowania galerii, kalendarza wydarzeń, danych teleadresowych z automatycznym naniesieniem danych na mapie Google.

    Klienci

    Każdy zarejestrowany użytkownik, posiada dostęp do konta z następującymi funkcjami: moje dane (możliwość zmiany hasła, dane teleadresowe), Newsletter (personalizacja zakresu tematycznego), Oceniane lokale, Ostatnio przeglądane oferty (profile). Poza wersją kuponu w postaci PDF, użytkownik może wysłać kupon rabatowy SMSem.

     

    System komunikacji (platforma mailingowa, SMS)

    NetClub wykorzystuje autorskie narzędzie do mailingu, zaprojektowane z myślą o wysyłce wielu milionów maili w ciągu doby. W tym obszarze wykorzystana została, między innymi infrastruktura chmury firmy Amazon.com. Poza systemem mailingowym, NetClub posiada wdrożoną platformę SMSową, obsługującą wszystkich operatorów na terenie RP jak również połączenia zagraniczne.