Skip to main content

Kompetencje

Specjalizujemy się w projektowaniu rozwiązań internetowych. Skutecznie łączymy strategię, kreację oraz technologię. Realizujemy to z pasją i zaangażowaniem.

 

  • Marketing online

    Prowadzimy kompleksowe programy marketingowe w internecie. Projektujemy kampanie sprzedażowe, wizerunkowe, informacyjne oraz kampanie promocyjne.
    W naszych działaniach wykorzystujemy, m.in. e-mail marketing, SEO/SEM, remarketing, media społecznościowe oraz kampanie zasięgowe.
  • Strategia

    Potrafimy wejrzeć w świat marki i jej konsumentów. W tworzeniu insightów opieramy się, między innymi na badaniach konsumenckich, danych pochodzących z ankiet, statystyk online, obserwacji konsumentów w ich naturalnych sytuacjach, np. związanych z użytkowaniem produktów, podejmowaniem decyzji zakupowych. W kampaniach wykorzystujemy, m.in. targetowanie behawioralne, kontekstowe oraz demograficzne.
  • Badania (UX)

    Realizujemy testy oraz eksperymenty badawcze z udziałem użytkowników. Badamy skuteczność komunikacyjną architektury informacji oraz interfejsów graficznych. Posługujemy się metodami, technikami oraz narzędziami, dostarczającymi optymalnych rozwiązań w kontekście przyjętych hipotez oraz celów projektu. Realizujemy badania eyetrackingowe.
  • Technologia

    Visual Media to w dużej mierze również software house. Poza autorskimi rozwiązaniami, tworzymy systemy i aplikacje na zlecenie klientów. Tworzymy aplikacje przy użyciu wysokopoziomowych języków programowania, takich jak: C#, Java, Python, PHP - m.in. framework Zend, Symfony).
    Korzystamy z silników baz danych, m.in. MongoDB, MSSQL i MySQL. Wykorzystujemy rozproszone systemy wersjonowania (Git). Frontend tworzymy przy użyciu najnowszych trendów w warstwie prezentacji (HTML5, CSS3, jQuery) oraz standardów W3C. Tworzone serwisy zgodne są ze standardami OWASP.

Marketing online

Komunikujemy się z milionami potencjalnych klientów. Prowadzimy kampanie sprzedażowe, wizerunkowe oraz kampanie promocyjne.


Przeprowadzamy kompleksowe programy marketingowe z użyciem takich narzędzi i kanałów komunikacji jak: e-mail marketing, SEO/SEM, content marketing, remarketing, media społecznościowe, kampanie zasięgowe, platformy afiliacyjne. Część działań prowadzimy w rozliczeniu za efekty (success fee).


Dane uzyskiwane w trakcie trwania kampanii reklamowej (np. e-maile, informacja o konkretnych zakupach, dane z formularzy, numery telefonów), wykorzystujemy do budowy dynamicznej komunikacji. Przykładem takich działań jest remarketing, polegający na wyświetlaniu reklam tylko tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili konkretną stronę internetową.

 

 

Podczas prowadzenia kampanii, dokonujemy bieżącej oceny efektywności i optymalizacji w zakresie doboru mediów, konkretnych miejsc w których konsument styka się z marką, a także nośników informacji (np. bieżące dostosowanie kreacji, komunikatów).

 

Remarketing, jak to działa?

 

Remarketing polega na dotarciu z przekazem reklamowym do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili twoją stronę internetową. Stanowi bardzo skuteczne narzędzie sprzedażowe.


Przykład: jeżeli na Twoją stronę internetową skierowaliśmy ruch, pochodzący z takich działań jak SEO/SEM, mailingi, to w rezultacie każdy z użytkowników
(z wyłączoną blokadą cookies) może zobaczyć twoją reklamę w sieci reklamowej Google, na Facebooku lub sieci reklamowej z którą współpracujemy (kampanie zasięgowe). Takie podejście pozwala na domykanie transakcji poza Twoim serwisem. Zaprojektowany w ten sposób ekosystem, znacząco zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania zaplanowanych konwersji (leadów sprzedażowych).

 

 

MARKETING PRZYCHODZĄCY (inbound marketing)

 

Jeżeli działasz w branży, która jest bardzo konkurencyjna, a Twoi klienci każdego dnia są absorbowani dużą ilością ofert i w rezultacie Twoje propozycje nikną w gąszczu innych przekazów - warto rozważyć działania oparte na koncepcji nazywanej marketingiem przychodzącym.

Jego ideą jest projektowanie komunikacji za przyzwoleniem klientów, gdzie bardzo istotna jest jakość treści powiązanych z Twoją firmą i jej ofertą. W tym obszarze Visual Media tworzy treści, które są wartościowe z perspektywy odbiorców a następnie dystrybuuje je w internecie

(katalizatorem są portale społecznościowe, blogi, praktyki SEO). W rezultacie tych działań, potencjalni klienci docierają do Twojej firmy (oferty) w sposób naturalny, lokujący się poza szumem inwazyjnych reklam.


Marketing przychodzący to grupa metodyk, ukierunkowanych na przejście od momentu kiedy użytkownik poszukuje w sieci informacji do chwili, kiedy staje się klientem.

 

Zobacz co warto wykorzystać

Odszukanie informacji
o Twojej firmie i jej ofercie
możesz ułatwić dzięki
następującym technikom:

  • Twoja Strona internetowa, zaprojektowana zgodnie z zasadami użyteczności (UX)
  • SEO/SEM (właściwa optymalizacja oraz pozycjonowanie serwisu internetowego)
  • obecność w mediach społecznościowych
  • aktywne prowadzenie bloga
  • kampanie płatne (np. kampanie bannerowe itp)

Pozwól klientowi dotrzeć do interesujących go informacji. Zbierz dane o jego potrzebach.

  • Landing pages (tzw. strony lądowania, służące do pozyskiwania danych)
  • formularz kontaktowy
  • stronę mobilną
  • aplikacje
  • przyciski CTA (Call to action), wzywające do działania (np. zakupu)
  • wprowadź priorytetyzacje (np. pokaż, które z elementów oferty lub funkcji sklepu online są ważniejsze w danym kontekście)

Kiedy użytkownik pozostawia, np. adres
e-mail, wypełnia formularz zaprojektowany w obrębie strony lądowania (landing page) - możesz wykorzystać:

  • remarketing (polegający na wyświetlaniu reklam tylko tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili konkretną stronę internetową)
  • e-mailing (marketing automation) - pozwalający, np. na segmentację użytkowników ze względu na ich zachowanie na stronie WWW.
  • portale społecznościowe

W sytuacji, kiedy użytkownik staje się Twoim klientem, należy zadbać o jego satysfakcję oraz regularny kontakt z marką.

Żeby to osiągnąć, możesz wykorzystać:

  • badanie satysfakcji klienta (ankiety, wywiady)
  • programy lojalnościowe
  • kupony rabatowe

Zadowoleni klienci mówią o Twojej marce innym osobom. Stanowią jeden z najcenniejszych zasobów. Ich opinie, spostrzeżenia dotyczące firmy i produktów mogą być odczytywane przez inne osoby, które właśnie poszukują firmy takiej jak Twoja.

 

SEO/SEM

 

Visual Media prowadzi kompleksowe programy SEO (Search Engine Optimization)
oraz SEM (Search Engine Marketing). Dbamy o pozycję serwisów w wyszukiwarkach,
koncentrując się przede wszystkim na jakości działań. Ze szczególną atencją
podchodzimy do optymalizacji zasobów w warstwie merytorycznej oraz kodowej.
Stosujemy się do wytycznych właścicieli wyszukiwarek oraz konsorcjum W3C (World Wide Web Consortium).

Optymalizując serwisy WWW, koncentrujemy się na aspekcie dostępności, między innymi pod kątem osób niepełnosprawnych (wytyczne WCAG 2.0). Przeprowadzamy kompleksowe audyty, stanowiące kluczowy element ścieżki projektowej SEO.

Obok optymalizacji (SEO), realizujemy strategie oparte na pozyskiwaniu odnośników (link bulding) z serwisów zewnętrznych.

 

 

Kampanie zasięgowe

 

Dzięki współpracy z wieloma wydawcami oraz sieciami reklamowymi, oferujemy dotarcie do blisko 100 proc. użytkowników w polskim internecie. Wykorzystujemy najskuteczniejsze formaty reklamowe.


Emisję reklam przeprowadzamy z użyciem nowoczesnych technologii, pozwalających na kierowanie przekazów do precyzyjnie dobranych użytkowników. W naszej ofercie znajdują się sieci tematyczne, dzięki którym docieramy do osób zainteresowanych, na przykład zdrowiem i urodą, motoryzacją, nieruchomościami lub biznesem.

Kryteria targetowania

  • Dni tygodnia
  • Przeglądarki
  • Wskazania godziny
  • Geolokalizacja
    (geotargeting)
  • Limit emisji
    (capping)
  • Systemy operacyjne
  • Słowa kluczowe
  • Retargeting
  • Profile behawioralne

 

Retargeting w ramach kampanii zasięgowych

 

W celu maksymalizacji efektów, w organizowanych przez Visual Media kampaniach, stosowany jest retargeting, polegający na prezentowaniu kreacji reklamowych tym użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili konkretną stronę internetową, wykonując na niej określoną akcję, np. odwiedzili konkretną podstronę serwisu, pobrali katalog, cennik lub kupili produkt.

Profile behawioralne w kampaniach zasięgowych

 

Kierowanie przekazów reklamowych, opartych na profilach behawioralnych, stanowi podejście, w którym nie koncentrujemy uwagi na danych społeczno-demograficznych lub ściśle określonej witrynie, najistotniejsze są preferencje wyrażone zachowaniem użytkowników - ich zainteresowania. Obecnie w ofercie Visual Media znajduje się 28 profili (między innymi: motofanii, osoby poszukujące nieruchomości, społeczność biznesowa, szukający AGD i RTV).

Serwisy internetowe

Jednym z głównych obszarów specjalizacji Visual Media jest realizacja serwisów internetowych. Projektujemy serwisy firmowe, korporacyjne oraz portale. W zależności od celów projektu, tworzymy dedykowane serwisy mobilne lub serwisy wykonane w technice RWD (Responsive Web Design).

Serwisy internetowe tworzymy w oparciu o autorski system CMS (Content Management System), z którego korzysta wiele przedsiębiorstw oraz klientów korporacyjnych. Nasze systemy CMS obsługują złożone procesy, na które składają się: zarządzanie treścią serwisu w połączeniu z aplikacjami i komponentami, takimi jak kalkulatory, konfiguratory, e-commerce, newslettery z dynamicznie implementowanymi treściami z komponentu "Aktualności", statystyki oraz wiele innych.

Serwisy internetowe projektujemy w oparciu o ścieżkę User-Centered Design, która związana jest z iteracyjnym podejściem projektowym. Tworzymy prototypy serwisów, testujemy je z udziałem użytkowników, stosujemy listy inspekcyjne oraz benchmarking. Koncentrujemy się na maksymalnej użyteczności produktu interaktywnego.

Visual Media projektuje:

  • Serwisy firmowe, korporacyjne oraz portale
  • Serwisy RWD (Responsive Web Design)
  • Interaktywne prototypy serwisów WWW
  • Badania użyteczności (UX)
  • Audyty dostępności (WCAG 2.0)

Zobacz jak powstają serwisy. Studium przypadków:

 

 

Systemy e-commerce

Tworzymy systemy e-commerce, wspierające  procesy sprzedażowe w kanele B2B oraz B2C. W obszarze transakcji B2B posiadamy autorskie rozwiązania, wdrażane  u wielu klientów (m.in. Polski Komitet Narodowy UNICEF, Sieć Sklepów Odiodo, METRO Group, Makro Cash and Carry Polska, Caldena, Fundacja Ronalda McDonalda).

Oferujemy skorzystanie z gotowych modułów i rozwiązań, jak również projekt nowych środowisk, dostosowanych do preferencji funkcjonalnych oraz technologicznych. W ramach rozwiązań B2C, oferujemy wykorzystanie sklepu internetowego Magento, będącego jednym z najnowocześniejszych narzędzi tego typu na rynku (Zobacz więcej: Magento)

Platformy sprzedażowe rozbudowujemy również o systemy partnerskie (afiliacyjne), które automatyzują procesy związane z rekomendowaniem produktów lub usług (Zobacz więcej: NetAfilio).

Visual Media projektuje:

  • Systemy zamówień (B2B)
  • Sklepy internetowe
  • Platformy transakcyjne
  • Programy partnerskie (afiliacyjne)
  • Programy lojalnościowe

 

 

Badania użyteczności (UX)

Projektujemy interfejsy, które uwzględniają potrzeby i doświadczenia użytkowników. W tym celu wykorzystujemy metodologię User-Centered Design, która skutecznie wspiera organizację całego projektu, sytuując w jego centrum preferencje użytkowników.

W ramach ścieżki projektowej UCD, opracowujemy charakterystykę person oraz przypadki i scenariusze użycia. Wykorzystujemy benchmarking; tworzymy architekturę informacji oraz interaktywne prototypy serwisów (high fidelity).

Realizujemy testy oraz eksperymenty badawcze z udziałem użytkowników. Badamy skuteczność komunikacyjną architektury informacji oraz interfejsów graficznych. Posługujemy się metodami, technikami oraz narzędziami, dostarczającymi optymalnych rozwiązań.

Pracownicy Visual Media są członkami ACM (Association for Computing Machinery), największej na świecie i najbardziej prestiżowej organizacji, zrzeszającej osoby zajmujące się zawodowo i naukowo, zagadnieniami z obszaru HCI (Human Computer Interaction). Zobacz: www.acm.org

Projektujemy użyteczne interfejsy

  • Identyfikujemy potrzeby użytkowników
  • Opracowujemy koncepcję produktów
  • Projektujemy interaktywne prototypy
  • Testujemy prototypy z udziałem użytkowników
  • Prowadzimy badania eksperymentalne

 

Branding

Visual Media specjalizuje się realizacji projektów funkcjonujących w przestrzeni internetowej (online) oraz fizycznej (offline). Tworzymy kreacje na potrzeby kampanii marketingowych oraz narzędzi komunikacji, takich jak: opakowania produktów, key visual'e do kampanii marketingowych, systemy tożsamości wizualnej (corporate identity), wizualizacje 2D i 3D.

W ramach realizowanych projektów, zajmujemy się również analizą badań konsumenckich. Między innymi, na ich podstawie dokonujemy wglądu w świat konkretnej marki. Potrafimy ocenić jej pozycję na rynku w kategoriach tożsamości marki oraz jej wizerunku. Kreujemy insighty, stanowiące esencję procesu komunikacji marketingowej.

Kreacja stanowi dla nas dialog - proces komunikowania się z otoczeniem. Zawsze staramy się, żeby był prawdziwy, ponieważ właśnie to, świadczy o skuteczności naszej pracy - skuteczności komunikacji.

Branding od Visual Media

  • Kompleksowe strategie brandingowe
  • Kreacje na potrzeby kampanii marketingowych
  • Systemy tożsamości wizualnej
  • Opakowania produktów
  • Wizualizacje 2D oraz 3D
  • Copywriting

 

Produkcja video

Visual Media od początku działalności (1999 roku) realizuje materiały wideo. Produkujemy filmy korporacyjne, promocyjne, szkoleniowe oraz dokumentalne.

 

Zdjęcia do filmów

Zdjęcia do filmów realizujemy z użyciem najnowocześniejszego sprzętu cyfrowego firmy SONY. Wykonujemy zdjęcia w technologii High Definition. Planem filmowym może być dla nas dowolne miejsce w Polsce jak i na świecie. Podczas realizacji zdjęć wykorzystujemy „krany”, stadycamy, specjalistyczny sprzęt do mocowania kamer na samochodach, łodziach, samolotach (copterach).

Postprodukcja

Postprodukcja stanowi jeden z kluczowych etapów produkcji filmów przed jego publikacją. Od niej zależy ostateczny kształt oraz klimat filmu. Przy obecnych możliwościach technologicznych, zdjęcia stanowią bardzo plastyczną materię, którą modelujemy zgodnie z założeniami scenariusza oraz preferencjami naszych klientów.

Wykonujemy pełny zakres postprodukcji:

  • Korekcję obrazu i dźwięku
  • Montaż audio-video
  • Nagranie ilustracji muzycznej (muzykę tworzy kompozytor lub licencjonowana jest bezpośrednio od twórców)
  • Układanie tytułów, podpisów itp.
  • Nagranie narracji (podkładu lektorskiego),
  • Kreację animacji 2D i 3D
  • Wprowadzenie efektów specjalnych (wizualnych oraz dźwiękowych),
  • Authoring video.

 

Kompleksowa realizacja filmów

  • Scenariusze do filmów
  • Teksty dla lektorów
  • Filmy korporacyjne, szkoleniowe, dokumentalne, promocyjne
  • Zdjęcia filmowe w HD
  • Kompleksowa postprodukcja

Scenariusz

W ramach realizowany projektów przygotowujemy koncepcje kreatywne oraz scenariusze do filmów. W zależności od gatunku filmowego oferujemy przygotowanie scenariuszy do filmów:

  • Korporacyjnych,
  • Dokumentalnych,
  • Reklamowo-promocyjnych,
  • Szkoleniowych,
  • Fabularnych (w zakresie wybranych scen, stanowiących element kompozycji wyżej wymienionych gatunków).

 

Na podstawie przygotowanego scenariusza realizujemy scenopis, który stanowi podstawę pracy na planie filmowym. Właściwe podejście warsztatowe oraz metodologiczne pozwala na sprawną realizację filmu. 

Współpracujemy bezpośrednio z zawodowymi lektorami udzielającymi swojego głosu w wielu znanych produkcjach radiowych, telewizyjnych oraz kinowych. Zapewniamy również nagrania ścieżek dźwiękowych w językach obcych.

Nagrane ścieżki wykorzystujemy do udźwiękowiania filmów, spotów radiowych, jak również zapowiedzi w systemach telefonicznych, gier oraz programów multimedialnych. W zależności od budżetu potrafimy doradzić i zaproponować optymalne rozwiązania.

 

Przykładowa ścieżka realizacji materiału filmowego

 

  • 1. Warsztaty

    Opracowanie koncepcji oraz kluczowych elementów filmu; określenie grupy docelowej, pól eksploatacji.

  • 2. Scenariusz

    Charakterystyka planu oraz scen. Przygotowanie tekstu dla lektora.

  • 3. Harmonogram

    Wyznacza, m.in. terminy pracy ekipy filmowej, nagranie ścieżki lektorskiej, produkcję animacji.

  • 4. Realizacja zdjęć

    Wykonanie zdjęć na podstawie zatwierdzonego scenariusza. Bieżąca archiwizacja materiałów.

  • 5. Produkcja

    Montaż audio-wideo, korekcja materiału, animacja, podkład muzyczny i lektorski; autoring.

  • 6. Kolaudacja

    Prezentacja filmu w siedzibie Klienta.