Skip to main content

Witamy w Visual Media

Visual specjalizuje się w projektowaniu kompleksowej komunikacji.
Skutecznie łączymy strategię, kreację oraz technologię.

Jesteśmy agencją interaktywną z kompetencjami software house'u. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w realizacji zaawansowanych i wymagających projektów, zarówno pod kątem strategii komunikacji, jak również technologicznym, co dokumentujemy naszym portfolio oraz historią firmy, która jest niemal tak długa jak historia internetu w Polsce.

Nasze kompetencje pozwalają na tworzenie dojrzałych i skutecznych strategii brandingowych. Kreujemy narracje oraz włączamy je w ekosystem sieciowy, między innymi z użyciem mediów społecznościowych, portali, blogosfery. Projektujemy kreacje, obsługujemy kampanie marketingowe, tworzymy narzędzia komunikacji, takie jak serwisy i portale internetowe, aplikacje, systemy e-commerce, prezentacje oparte na animacjach 3D oraz wideo.


Tworzymy społeczność zorientowaną na nieustanne podnoszenie kompetencji. Rozwijamy autorskie rozwiązania technologiczne oraz metodologie badawcze (m.in. w obszarze web usability). Osoby pracujące w Visual Media są członkami ACM (Association for Computing Machinery), największej i najbardziej prestiżowej organizacji, zrzeszającej ekspertów zajmujących się zawodowo i naukowo zagadnieniami z obszaru HCI (Human–Computer Interaction).

Istotny obszar naszych kompetencji stanowią badania użyteczności interfejsów graficznych (UX). Stosujemy metodologię skoncentrowaną na preferencjach użytkowników (User Centered Design). Poza testowaniem projektów z udziałem respondentów, prowadzimy również eksperymenty badawcze.

Skuteczna komunikacja stanowi dla nas sens istnienia każdego projektu. Wiemy o tym od ponad 15 lat.

Klienci

Visual Media realizuje projekty dla klientów korporacyjnych, instytucjonalnych oraz przedsiębiorstw. W ciągu wielu lat realizowaliśmy zaawansowane projekty kreatywne, technologiczne oraz e-marketingowe.

  • Deutsche Bank
  • Odido
  • Unicef
  • FRM
  • profim
  • osm
  • kghm
  • Orlen
  • GAZ – SYSTEM S.A.
  • makro
  • ing
  • amw
  • cinema city
  • pkp energetyka
  • dr irena eris
  • schenker
  • pbg
  • dziennik
  • vos
  • apator
  • jonson
  • danfoss
  • merck
  • comarch
  • gtc
  • sąd
  • metro
  • lot
  • raben
  • oracle
  • pekaes
  • infor

Nasza historia

Mieliśmy okazję realizować projekty dla międzynarodowych korporacji ale także niewielkich firm, które dzięki swojemu wizjonerstwu rozwinęły się i są dzisiaj podziwiane. Nasza historia to historia ludzi z pasją, stanowiących najistotniejszą wartość Visual Media.

  • 1999
    Powstaje VM
    Powstaje Visual Media. W tym roku rozpoczynamy pierwsze projekty dla firmy Sun Microsystems Poland Sp. z o.o. Realizujemy, m.in. program do konfiguracji serwerów. Z Sun'em współpracujemy aż do czasu, kiedy spółka zostanie przejęta przez jedną z największych firm software'owych
    - Oracle.
  • 2000
    Wydajemy multimedialny przewodnik pt. "Transport, Spedycja, Logistyka", stanowiący nasze przedsięwzięcie biznesowe. Płytę załączamy do miesięcznika Businessman Magazine w nakładzie 40 tys. egz.
    Zawieramy szereg umów na realizację prezentacji multimedialnych
    i filmów z firmami z branży TSL: Stolica SA, Schenker Sp. z o.o.,
    Raben Sp. z o.o., Pekaes SA, Euroad SA, Międzynarodowe Stowarzyszenie Przewoźników Drogowych w Polsce.
    Dla firmy INTUR-KFS realizujemy serwis internetowy, który jako pierwszy w Polsce, umożliwiał wykonanie kosztorysu dot. stolarki otworowej.
  • 2002
    Polskie Linie Lotnicze LOT, Lot Charters oraz LOT Cargo zlecają Visual Media wykonanie projektów multimedialnych oraz aplikacji do obliczania załadunku samolotów. Rozpoczynamy współpracę z firmą Oracle Sp. z o.o. Powstają liczne projekty dla Agencji Mienia Wojskowego.
    Visual Media uruchamia niezależną markę Visual Media Records, zajmującą się produkcją dysków optycznych (CD, DVD, a później DVD). Na zlecenie Sun Microsystems zajmujemy się kompleksową obsługą reklamową pakietu biurowego StarOffice.
  • Spa
    Do grona klientów dołączają: Sobiesław Zasada Logistyka Sp. z o.o. oraz Instytut Marki Polskiej. Rozpoczynamy wieloletnią współpracę z Grupą Wydawniczą INFOR SA oraz Hotelami SPA Dr Irena Eris.
  • 2006
    Visual Media zawiera kontrakty z nowymi klientami:
    Danfoss Sp. z o.o., Sieć Fitness Klubów Gymnasion SA oraz Globe Trade Centre SA.
  • 2007
    Visual Media wygrywa konkurs na obsługę Deutsche Bank oraz marki
    DB Kredyt. Przez blisko dwa lata pracujemy na wieloma projektami obejmującymi: kreacje, aplikacje oraz serwisy internetowe.
  • 2008
    Nawiązujemy współpracę z Makro Cash and Carry Polska Sp. z o.o., Comarch SA, ING Securities SA oraz MPWiK Warszawa. Realizujemy również filmy oraz strony WWW dla nowych inwestycji deweloperskich w Warszawie.
    Powstaje biuro Visual Media w Warszawie.
  • 2009
    Rozpoczynamy współpracę z Polskim Komitetem Narodowym UNICEF.
    Wdrażamy nowy serwis internetowy oraz aplikację afiliacyjną dla Sieci Fitness Klubów Gymnasion.
  • 2010
    Nawiązujemy współpracę z firmą APATOR SA, Fundacją Ronalda McDonalda, Sąd Arbitrażowym w Warszawie oraz spółką deweloperską PBG SA.
    Publikujemy serwis internetowy, sklep online oraz systemy dla Polskiego Komitetu Narodowego UNICEF.
  • 2011
    Podczas VII edycji konkursu Webstarfestival, Visual Media zdobywa dwie nagrody główne w kategorii strona roku 2011: strona społeczna. Odebraliśmy dwie statuetki – Webstar Internautów oraz Webstar Akademii Internetu. Nagrody przyznane zostały za realizację serwisu unicef.pl
    Visual Media odpowiada za obecność marki Odido w internecie. Projektujemy serwis oraz system zamówień dla franczyzobiorców.
    Współpraca z operatorem logistycznym PEKAES SA zaowocowała realizacją nowego serwis korporacyjnego, którego warstwa wizualna promuje nowe standardy komunikowania marki PEKAES.
    Wspólnie z Makro Cash and Carry Polska realizujemy projekty dedykowane marce ARO.
  • 2012
    Visual Media publikuje serwis korporacyjny Apator.com. Dla Agencji Mienia Wojskowego uruchamiamy serwis mobilny, natomiast dla Makro Cash and Carry Polska wdrażamy portal o nazwie EatClub.pl, za który otrzymujemy Webstara Internautów.
  • 2013
    Doświadczenie Visual Media zostaje docenione przez spółkę z branży energetycznej.
    Wygrywamy przetarg na obsługę internetową, organizowany przez Operatora Systemu Magazynowania (Grupa Kapitałowa PGNiG). Zawieramy 4-letni kontrakt.
    Visual Media tworzy spółkę Flashstore, zajmującą się dystrybucją oraz produkcją pamięci USB.
    W rezultacie od ostatniego kwartału 2013, Visual Media realizuje serwisy WWW oraz kampanie e-marketingowe na rynku niemieckim, angielskim oraz polskim.
    Projektujemy system e-commerce (B2B) obsługujący procesy zamówień między Makro a Ikeą.
  • 2014
    Visual Media koncentruje się na umacnianiu kompetencji w kreatywno-technologicznych. Rozpoczynamy prace nad rozwojem nowej marki zajmującej się Content Marketingiem. W grudniu 2014 zdobywamy Webstara Internautów za serwis profim.pl. Pozyskujemy nowych klientów, m.in. Gaz-System SA, oraz PKP Energetyka SA.