Skip to main content

Aktualności

Rebranding w VISUAL'u

Rebranding w VISUAL'u

22.09.2016

Po blisko 15 latach funkcjonowania nazwy oraz logo - "Visual Media", zdecydowaliśmy się na zmianę. Wybraliśmy skróconą wersję "VISUAL" -stawiając na prostotę i ponadczasowość, ponieważ jesteśmy przekonani, że przed VISUAL'em jeszcze wiele wyzwań i ciekawych projektów.




Etymologia słowa VISUAL sięga języka łacińskiego, ponieważ "visum" oznacza perspektywę, widok, wzrok; natomiast czasownik "visus" znaczy: "dostrzegać"; "widzieć". Dostrzegliśmy więc, nie tylko potrzebę posiadania nowego logo, ale zmianę w kontekście komunikowania naszej marki, oferty oraz wartości, które promujemy w codziennej pracy.

Rebranding w VISUAL'u, to istotny krok w kierunku kolejnych zmian, które będziemy wprowadzać w następnych miesiącach.
Obecnie prowadzone są prace, między innymi nad nowym serwisem internetowym. Sukcesywnie będziemy informować wszystkich naszych Klientów i Partnerów o poszerzeniu oferty w zakresie usług oraz produktów, oferowanych przez VISUAL.


BeVISUAL!

powrót do aktualności