Skip to main content

Aktualności

Fundacja Ronalda McDonalda z Visual Media

Fundacja Ronalda McDonalda z Visual Media

30.06.2016

McDonald's Polska oraz Fundacja Ronalda McDonalda wybrali Visual Media do zaprojektowania nowej komunikacji w kanale digital. Pierwszym etapem projektu będzie stworzenie serwisu internetowego, zaprojektowanego między innymi na podstawie założeń promowanych przez RMHC na świecie (Ronald McDonald House Charities). Nowy serwis internetowy stanowić będzie rozwiązanie wspierające Fundację Ronalda McDonalda w jej statusowej działalności i przede wszystkim budowę społeczności, zorientowanej na niesienie pomocy dzieciom cierpiącym na choroby nowotworowe.


Zależy nam, żeby wszyscy ludzie Fundacji - jej współpracownicy, wolontariusze, rodzice, darczyńcy, przedstawiciele instytucji z którymi współpracujemy, mogli otrzymać narzędzie, integrujące wiele kanałów komunikacji; dostarczające najpotrzebniejszych informacji w szybki i wygodny sposób - mówi Katarzyna Nowakowska, Dyrektor Wykonawcza Fundacji.


Strategicznym elementem serwisu będzie, między innymi nowa generacja aplikacji umożliwiającej dokonywanie wpłat online. Kolejne etapy projektu zakładają działania promocyjne oparte na SEO / Content Marketingu oraz remarketingu.


ZOBACZ JAK POMAGA FRM


Strona domowa Fundacji www.frm.org

Dom Ronalda McDonalda www.frm.org.pl/web/dom-ktory-leczy/

Akcja "nie nowotworom u dzieci" www.frm.org.pl/a/nie-nowotworom-u-dzieci



Pokoje rodzinne w szpitalach: http://www.frm.org.pl/a/pokoj-rodzinny

Na świecie - Ronald McDonald House Charities: www.rmhc.org

powrót do aktualności