Marketing
Prowadzimy kampanie sprzedażowe, wizerunkowe oraz kampanie promocyjne. Projektujemy zintegrowane kampanie reklamowe z użyciem wielu kanałów komunikacji.
W działaniach marketingowych wykorzystujemy między innymi: SEO/SEM, mailingi, content marketing, remarketing, media społecznościowe, kampanie zasięgowe typu display i wideo, platformy programmatic, reklamy w grach i aplikacjach. Część działań prowadzimy w rozliczeniu za efekty (success fee).
BUDOWA ZASIĘGU SERWISU
AMW.COM.PL
dla Agencji Mienia Wojskowego
SEO / SEM / Content Marketing
Prowadzimy kompleksowe programy SEO (Search Engine Optimization) oraz SEM (Search Engine Marketing). Optymalizujemy zasoby pod kątem wymagań WCAG 2.0. Realizujemy strategie oparte na pozyskiwaniu odnośników (link bulding), które łączymy z działaniami content marketingowymi.
Dzięki wartościowym treściom potrafimy zwiększyć zasięg marki oraz pozyskiwać dla niej klientów.
Remarketing
Docierasz z przekazem reklamowym do użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili twój sklep internetowy, serwis lub profil społecznościowy.
Analizujemy dane i tworzymy segmenty klientów w celu eksponowania bannerów, filmów, które korespondują z eksplorowanymi przez użytkowników zasobami. Ponieważ zrealizowaliśmy wiele kampanii remarketingowych, wiemy co jest skuteczne.
Kampanie marketingowe
Współpraca z wieloma wydawcami oraz sieciami reklamowymi pozwala nam na dotarcie do blisko 100 proc. użytkowników w polskim internecie. Emisję reklam przeprowadzamy z użyciem wydajnych platform adserwerowych, RTB / Programmatic / Google Marketing Platform.

W naszej ofercie znajdują się sieci tematyczne, dzięki którym docieramy do osób zainteresowanych na przykład zdrowiem i urodą, motoryzacją, nieruchomościami lub biznesem. Na podstawie zebranych danych automatycznie tworzymy modele behawioralne i to na ich podstawie budujemy kolejne etapy interakcji. Wszytko w myśl zasady "najpierw słuchamy potrzeb użytkownika, a potem oferujemy wybrane rozwiązania" .
Email marketing / Marketing Automation
Dane uzyskiwane w trakcie trwania kampanii (np. e-maile, informacja o konkretnych zakupach, dane z formularzy, numery telefonów), wykorzystujemy do budowy dynamicznej komunikacji.
Przykładem takich działań jest remarketing lub marketing automation, oparty na wcześniej określonych regułach (np. listach zakupowych, przeglądania określonych kategorii w sklepie lub serwisie WWW).
